17:e mars 2011, studiedag!

Heej!

Idag har jag studiedag, whoo! Så jag, Rebecka, Sofia och Karro ska dra till Täbban idag och kanske shoppa tills jag får ta mobillån eller nej det är klart jag inte ska men ska kolla en grej på H&M, vid ska typ mötas vid tåget 1 så detär ju ett tag kvar.
Men ni ska bara veta hur ******* ont jag har i mina tänder på höger sida! Har ringt mamma och gråtit så nu håller hon på och ringer doktorn för att kolla om jag får ta nån asstark  tablett men jag pratade med henne för en sekund sen och det får jag inte.. ååååh! Har så himla ont!!!!

Aja jag ska väl fortsätta vila och surfa här då men jag uppdaterar snart igen, här får ni cambilder på tandställningen, det ser inte klokt ut!


Okej, ni ser kanske inte men det är en grej som ja, det         Godmorgon Sophia!
ser iaf konstigt ut men nu på bilden ser det bara äckligt ut..

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Linda

Det där kommer bli jättefint! men stackare o ha så ont!

2011-03-17 @ 10:13:12
URL: http://mittlivarintehemligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0