Hemma!

Heeej!

Nu är jag hemma! Så himla skönt att veta att snart ska jag sova i min sköna sängistället för den obehagliga sängen i Sälen (eller asså den var inte obehaglig men långt ifrån lika skön som min säng här hemma!)!
När vi skulle hämta upp Sally hos Mickes mamma så pirrade det asmycket i magen för att jag snart skulle få träffa henne, sen när hon kom så vart jag skitglad och ville bara pussa sönder henne! Hon är så gullig! <3

Snart ska jag sova för jag har suttit vaken med dom andra i en bil i 6 himla timmar + ett stopp på donken så jag är rätt så trött kan man väl säga.. Imorrn vill jag tagga till Täbban för det är så mycket jag vill ha! Har legat och bläddrat runt i en H&M katalog och och guuu vad snygga saker dom har! Vill ha nästan allt allt allt!

Ni får ingen bild på mig nu för då skulle ni bara bli rädda så ni får härliga sommarbilder:








Jak&Jil


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0