26:e november 2011, wehåå!

Heej!

Imorse när klockan var ungefär 8.43 så messade Tedde (en av mina tränare) mig och frågade om jag ville och kunde komma ner och spela matchen mot IFK Täby och det ville jag jättegärna så jag slängde på mig kläderna men mina fotbollsskor var hos pappa så jag flippade ur heheh men pappa var jättesnäll och kom över med dem och skjutsade mig :) Vi vann med 2-1 och matchen var fett kul! :D

Just nu är bebisen här så jag ska fortsätta vara med henne men sen lite senare ska jag och mamma åka till Täby C och sen är det klasskul ikväll men vi hörs sen! :) // sOphia


Saknar Gothia!!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0