30:e november 2011


Hej hej!

Vi glömmer att jag inte bloggat på några dagar, bra! :) Det var fett kul idag i skolan för på rasten gick jag, Emelie, Karro, Johanna, Vicci, Sofia och Elin (också kom massa andra lite senare) till Picola som är en pizzeria och åt för att Emelie fyllde år idag! :D Det var jättekul verkligen, jag och Vicci delade på en pizza :)

Ikväll har jag träning men eftersom att jag inte har några läxor till imorrn så tänkte jag gå ut och fota nu lite snabbt innan det blir kolsvart ute så vi hörs sen igen! Tänkte berätta en grej då också, ingen sån här grej att vi ska resa utan en helt annan grej.. :)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0