Vinter i oktober??

Okej ska berätta lite snabbt här då vad jag gjort i fredags och i helgen, i fredags så gick jag, Elin, Sofia, Vicci och Karro hem till Karro och där åt vi tårta och spelade in en hollywoodfruarfilm, askul haha! :D
Igår så firade vi Ludwig, det kom hit massa trevligt folk, alltså släkten och då hade jag bakat och donat och sånt. Sen på kvällen så stack jag till Karro där det också var massa treligt folk, det var fett kul! :) Vi åt jättegott och hade det ubernajs (tyska?) :)

Idaaag, *trumvirvel* så spelade jag en cup med laget (såklart!) och vet ni? Vi kom till semifinal, aaasbra tjejor!! :D Värsta mysiga dan har det vart!

Jag blev matchens lirare på en match så det var superkul! :)
Om ett tag ska jag sova, är suuupertrött för jag var lixom på ip 07.15 idag och väntade på att Emma skulle hämta mig men jag fick mysa i Toves bil ett tag, så himla kallt! Aja, måste fixa lite pluggsaker nu så hej då och godnatt! // sOphia




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: FOTOBLOGGEN

fin blogg!

2011-10-14 @ 17:22:21
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0