Haff haff, imorrn bliré att träffa Jedward!

Tjabba tjena allo!

Jag har ju som sagt tagit en liten bloggpaus men nyss bröt jag den för jag vill bara säga att imorrn ska jag på konsert och se Jedward!!! :D :D :D SÅ HIMLA KUUUUUUUUL!!!!! Ska träffa dom också, gaaaalet! Ska också se Ulrik Munther och Mange Makers och ah... coolt! :DD
Ska dit med Karro så det kommer bli gryyyymt, helt freakin awesome som Ida brukar säga haha xD

Var iaf i Täby C idag med Vicci, det var hur najs som helst! Mötte jättemånga där bla Elin och Ida :) Jag kanske visar sen vad jag köpte om några kommenterar att dom vill det, fast ifs, jag kanske inte har några läsare kvar nu när jag tagit en paus.... få kolla statistiken helt enkelt :)

Köpte bla ett nyonoranget nagellack som jag nyss har målat på för asså man måste ju va' lite snygg inför Jedward, eller hur?! Nä jag bara skojjar lite hahahihihahahoo! Ciao! // sOphia

Annons: Haffa mig genom att ringa 0689054628.
Nä jag bara skojja! ;P Men vet ni? Det var faktiskt en bil med två grabbar i som tutade på mig idag på väg till stationen (coolt ;p), blev aaaasrädd så jag hoppade typ en meter och skrek haha! xD 

Förresten, vilka vill se vad jag köpte? Någon? Hallååååå? x)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sharro

Sv: Det heter Nude Delight och är av märket Rimmel. Finns lite överallt där dom faktiskt säljer Rimmel, köpte min på eko :)

2011-09-16 @ 21:56:00
URL: http://makepossessed.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill!

2011-09-16 @ 22:27:46
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: tusen tack =) hahah ska också se jedward imorn, ska på deras konsert :)

2011-09-16 @ 22:50:00
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mli

Skjul hälsar: Tackar! :) <3



OMG! Vad coolt! Hälsa till alla kändisar från mig! ;) Vad köpte du?? Jag vill veta :D

2011-09-16 @ 23:04:25
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/
Postat av: frida

jag vill :)

2011-09-16 @ 23:40:20
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag skulle Järna se vad du har handlat! :) ha kul imorrn förresten ;)

2011-09-16 @ 23:54:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0