21:a februari 2012, semeldagen!

Hej hej! Jag är fortfarande sjuk så jag stannade hemma idag också.. Nu mår jag liite bättre än vad jag gjorde imorse för imorse mådde jag jättedåligt men värken kommer lite då och då.. Aja jag ska inte deppa ihop helt och hållet för det är ju semeldagen idag, wehåååå! :D Vi gjorde några i söndags och dom vart supergoda så vi ska köra på samma improvisering idag :D

Sen har vi sålt vårt hus och sånt så vi ska flytta in i vårt nya den 1:a april, jättespännande! Vi fick se det irl i söndags och det var jättefint, pappa har ringt våra hantverkare och bestämt att dom ska typ börja renovera där i början av mars så då blir det ännu finare när vi kommer! :)

Har ni sett att jag har en ny design förresten? Gjorde den nyss, jag har tråkigt hehe.. Men vad tycker ni om den? Skitful, lite fin, ganska fin, apful, kan inte bli fulare, fin, jättefin? ;) Nu ska jag göra nån lunch för jag mår illa, hej då, hörs sen! //sOphia

Den gamla:

Den nya:



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: SWEBLOGS

Grattis, du blev dagens blogg :D

2012-02-21 @ 14:23:55
URL: http://sweblogs.blogg.se/
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen atck, glad jag blir :)

2012-02-21 @ 15:00:14
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: vendela

Du kanske kan göra om min blogg? :)

Kankse kan ta det nästa vecka när du är hos din mamma? :)

2012-02-21 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0