27:e februari 2012


Heej och gomorron!


Igår var jag i stan typ hela dagen så jag hann inte blogga nåt. Men det var iaf jättekul där, jag köpte två plagg så jag visar dem sen :) Men det var jättesoligt och skönt, det kändes precis som vår! Så himla härligt! Sen när vi kom hem (jag och Rebecka alltså) gick jag och köpte sushi och sen gick jag hem! Sushin var suupergod!

När pappa kom hem berättade han att vi skulle åka och se på bio, En gång i Phuket, så då blev vi jätteglada såklart haha och filmen var jättebra! En grej som var lite coolt är att huvudpersonen säger att han bor i Täby, eller på gränsen till Vallentuna för han bor i Täby Kyrkby! Han sa det, jättekul ju haha :D

Idag ska jag förmodligen åka iväg med Emil till en skridskohall och sen ska vi gå en sväng i Täby C för Emil behöver typ kolla på skridskor.. Men innan det ska vi äta lunch, gå förbi mamma och sånt där.. Men vi hörs sen hörni! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: juliaa

sv; Tack :D åh, för mig med! (kanske 3!)

2012-02-27 @ 10:59:04
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0