29:e februari 2012


Hej!


Sorry för att jag inte bloggat, men har inte haft tid helt enkelt. Nyss var jag ute på en promenix med mamma och Sally och vädret är ju heeeeeeeelt freakin amazing!! Det är ju vår ute! :D Jag är typ överlycklig! :D Så härligt.
Jag fotade också mycket så ni får se bilderna snart!

Ikväll är det träning men innan det så ska kanske jag och mamma åka till SIBA och köpa ett objektiv som är så himla efterlängtat av mig. Men vi ska först ringa dit och fråga om dem har det i butiken, spännande! Men nu ska jag äta hamburgare så hej då! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0