Hemma!


Hej hej! Jag är helt slut efter den här dagen ! Supertrött är jag.. Men aja ikväll ska jag köra spinning med några i laget så jag måste tagga till inför det! :) På idrotten körde vi lacross, kul men läskigt haha, bollarna väger ju typ ton ;P Okej jag känner att jag inte har nåt att blogga om nu så jag ska gå ner och göra mackor eller nåt men sen kommer förmodligen bebis hit så det ska bli kul men jag har också läxor, såklart!
Men jaja, hörs sen! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: sofia westin

Taack :D detsamma :DD

2012-01-24 @ 20:58:07
Postat av: Rebecca Nilsson

Hej! Har dagens blogg tävling och det skulle vara superroligt om du var med och tävlar. Allt du behöver göra: kommentera att du är med för att bli dagens blogg. (http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment) Lycka till! :)

2012-01-29 @ 15:01:17
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se/
Postat av: Sara sundQ

Söt :D

2012-01-31 @ 17:19:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0