Roliga frågor:

Anonym om 28:e januari 2012:
Haha kmr med lite random frågor här men:
Var du i Romme? Var det kul?
Vilka har du intervjuat?
Har det gått bra med prao? Var vill du helst praoa? :)

Azum med Jedward oxå!! :D

Det var Emelies kommentar (hon glömde bara skriva namn) och jag tänkte svara på dom här frågorna i ett inlägg så nu gör jag det :) 

1. Nej jag var inte i Romme, praoade på Karros mammas jobb istället och åkte sedan direkt till Örebro där konserten var :)

2. Jag intervjuade några som jobbade på Karros mammas jobb och det var riktigt kul och häftigt!
3. Jag håller på och ringer runt till folk ang. prao och jag vill helst av allt praoa på ett café/matställe men dom flesta tar inte emot praktikaner, men imorrn ska jag åka till ett ställe i Täby C för dom ville träffa mig plus att då är chefen där så jag hoppas på att jag får det! :)

4. Ja det var jättekul! :D


haha random bild x)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

SV: Tack så mycket!



Bra att jag fick svar :P

2012-01-29 @ 16:05:55
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0