15:e mars 2012


Hej!

Idag var det Annorlunda skoldag för oss i vår skola och den här gången så var det inte vi själva som fått bestämma vad vi ville göra utan det var lärarna och de bestämde att vi skulle få lära oss om HLR så ni behöver inte vara orliga nu hörrni, jag kommer och räddar er om nåt händer, lovar! Nu är jag king på HLR kunskapen ;)
Som sista "lektion" körde vi Friskis och svettis med någon ledare därifrån och det var sjukt kul haha! :D
Efteråt kände man ju sig inte så fräsch precis men ingen var väl det så ja, man var ju inte ensam om det iaf.

Vet ni? Ikväll är det sista avsnittet av Elsas värld! :( Vad ska man då längta till på torsdagar?? Hoppas det kommer en säsong till sen, älskar Ellen! Så himla skön hahah xD Men jaja, nu ska jag göra mackor, ciaoo! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Viola

svar: Åh tack tack tack, vad glad jag blir! Tusen tack!! :D Och superfin blogg har du också :) kram på dig!

2012-03-15 @ 15:58:42
URL: http://varaviola.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ellen? Du menar ju Elsa eller huuuuuuuuur Sophiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :DDDDDDDDD heheheheheheHEJ

2012-03-15 @ 18:19:37
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Fin bild!

2012-03-16 @ 15:43:35
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0