Har nya löparkläder..

0
och såhär ser dem ut! Älskar outfiten! Byxorna är så himla sköna och jackan är precis som en kofta fast så mycket skönare, man svettas inte i den och den tål vind (haha jag gör inte reklam) och ja den är superskön den med! Har velat ha ett par såna där löparbrallor ganska länge nu och igår när jag var inne på Stadium så såg vi ett erbjudande och det var att man fick både byxorna och jackan för 399 kr, fett värt! :D

Jag och pappa har iaf nyss varit ute och sprungit, det gjorde vi igår med. Jag sprang 2,5 km! :) Det var jätteskönt men ganska jobbigt i slutet, igår var första gången på hela året som jag var ute och sprang på riktigt så jag är lite rostig kan man säga hehe :P Men aja nu ska jag äta så vi hörs! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0