Svar på kommentar :)

Anonym om Dag 2- En person jag vill träffa just nu..:
Hej sophia!
Jag håller på att öva olika uppsättningar och undrar om jag skulle kunna öva på dig någon dag? Det skulle vara jätteroligt:D // Vendela

Svar: Ja det är klart du kan, jag tycker också att det skulle vara jättekul! Igår så pratade vi om att jag måste toppa håret snart och jag undrar om du skulle vilja göra det?
Det skulle vara jättesnällt (om du kan dåra) :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Vendela

gud vad roligt:) Ja men det kan jag verkligen göra! Det är inga problem! :) Vilken dag kan du?

2011-02-17 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0